søndag den 17. december 2017

Pakkekalender #3


Mine adventsindlæg, i år, bliver en oversigt over ugens kalenderpakker til min mor. Det kunne jo være, at I kunne bruge noget inspiration eller have lyst til at give mig noget. Efter så mange år er det lidt svært, at blive ved at være nytænkende. 

I denne uge er der blevet pakket 3 pakker op:


Viskestykker er en klassiske i pakkekalenderen. Jeg går altid efter nogle, som jeg selv ville have i mit køkken, hvilket næsten altid betyder lyserøde- eller rosa-nuancer er øverst på ønskelisten. 
Mor er skrap til at flytte om i sit køkken, så det er ofte et hit med lidt nyt til dette.



Disse strømpebukser fra fra Primark virkede ualmindelig rare. Og når man har trang til at gå med kjole uanset vind og vejr, er det nok ikke værste med et par af den rigtig varme slags. 



Endnu en pakkekalender-klassiker. Jeg er selv helt vildt glad for lækker shampoo, og ønsker mig det hvert eneste år. Det er derfor oplagt for mig, at forsøge at forsøde mine mors tilværelse på samme måde - selvom hun vist ikke er så meget fan som jeg.

Har du fået nogle gode gaver i denne uge? Eller har du givet nogle? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar