søndag den 13. august 2017

Jeg undrer mig over:



.. Hvorfor i alverden Lange-Jan med lakridssmag, kunne udgå fra dansk supermarkeds slikafdeling uden gadeprotester?

.. Hvem der egentlig var stylist på Cartoons, dengang i 90'erne? Og om vedkommende nogensinde har fået job igen?

.. Om ordet "sutteklud", er på toplisten over klammeste ord? Det lyder jo egentlig helt og aldeles ulækkert.

.. Hvad chancerne er for, at rødvinstænder kommer på mode?

.. Hvormange, der har døbt sit barn "Kastanje" siden det kom på navnelisten?

.. Om jeg er den eneste, der først i den her uge fandt ud af at Paula Larrain ikké er en mand, der hedder Paul Allarian? Fordi jeg kun har hørt navnet fra TV'et i fælles-alrummet, når jeg står i køknet på job, og aldrig ser nyhederne selv? Viste sig, da jeg så hørte et gammelt afsnit Mads & Monopolet, at det åbenbart var en damestemme, der begyndte at tale, da vedkommende var introduceret. Der kan man bare se. Flot, Anne. 

.. Hvormange babybells jeg égentlig kunne spise, hvis de var i en tag-selv buffet? 

.. Om 'Fedtmule & Søn'-soundtracket nogensinde forlader min hjerne igen, efter jeg sang den som godnatsang for min kæreste i torsdags?

4 kommentarer:

  1. Ang Kastanje er svaret her:
    http://www.dst.dk/da/Statistik/emner/befolkning-og-valg/navne/Baro

    Håber linket virker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ah, tak Bex. Vi er gudskelov oppe på en beskeden håndfuld B-) Det ér altså lidt fjoget.

      - A

      Slet
  2. Ja, det er yderst besynderligt at Lange-Jan med lakridssmag sådan forsvandt i ly af mørket på... ja, næsten mistænkelig vis?... Jeg tænker vi skal ud i et par konspirationsteorier her...?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du har ret.. Mon der er noget statshemmeligheder-gøgl indover? Og i såfald, er der mon et topsecret lager et sted? :-O

      - A

      Slet