mandag den 31. juli 2017

Er du street?












Lidt langsom i optrækket har jeg været, men i lørdags fik jeg endelig besøgt Aalborgs 'nye' Streetfood marked. 
Og jeg kan allerede sige nu, det langt fra bliver sidste gang. Udbudet er stort og selvom jeg satte tænderne i fire ovenstående retter, var der sååå meget mere der fristede. Friterede kroketter med pulled duck og Ugoods omelet-durums står på listen til næste visit. 
Og det er ikke kun maden hitter; omgivelserne er også i top. Masser af luft og plads. Og trods grafitti og parkbænke, er der dog ikke meget gadeplan over det, da hallen er placeret i de smukke omgivelser ved Lystbådhavnen, og med høj sol på, er det umuligt ikke at være fan. 
Tænker allerede, det er oplagt at planlægge at stikke der forbi, efter madpakke til en tur i Vestre Fjordpark eller på Egholm - både færgen og friluften ligger nemlig kun en kilomteter derfra. 

Hvad med dig? Har du været forbi? 


8 kommentarer:

  1. Nej, men to af mine unge kolleger har taget initiativ til en kollegafrokost, så der skal jeg med :-) Glæder mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. God fornøjelse - der skal nok være noget for alle, er jeg sikker på :D

      - A

      Slet
  2. Jaaaa! To gange ... og begge gange var også i lørdags :-)

    Jeg er så meget fan, at jeg slæber to søde damer med derud imorgen aften også. Lige hvad Aalborg manglede! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt enig, det er så hyggeligt et koncept :D

      - A

      Slet
  3. Ser lækkert ud :-) Men nej, jeg har ikke været der. Er det lige nu, jeg skal tilstå, at jeg aldrig har været i Aalborg?? Nej vel, så lader jeg være med det :-/

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét er en fejl, vi er ellers SÅ flinke heroppe B-)

      - A

      Slet
  4. Odense får også sådan et street food marked her om en lille måneds tid og kan slet ikke vente..

    Ser bare såå lækkert ud..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt, håber det bliver godt og at I får nogle af de samme boder - det er så hyggeligt et koncept :)
      - A

      Slet