lørdag den 28. januar 2017

Glemsomhed & glæde


Nr 1;  hvor fanden er min tegnebog? Jeg ved det virkelig slet slet ikke. Jeg stod i Netto, og skulle betale, og så var den borte. I det mindste var Mobilepay også nede, så jeg var nødt til, at cykle hjem igen. Hvor jeg gennemrodede lejligheden, på junkie-måden, dog uden held. Den er pist borte. Og jeg har ingen ide om, hvor jeg skal starte med at lede. 

Nr 2; kæft, hvor er det dejligt at have weekend. Jeg har allerede nået at lave ingenting, ligge i arm, spise kage, tage lur, tage verdens bedste bad og tusinde andre dejlige ting. Og inden længe dukker A op. Vi skal dele en lille vin, før vi drøner ud og møder verden - til fest hos en af vores gode venner. Jeg skal bare lige farve hår, bade og finde en kjole, som rent faktisk ikke er beskidt. Det burde kunne lade sig gøre. 

God lørdag!

 - K

1 kommentar:

  1. Håber du har fundet din pung... ellers skal det måske meldes hvis der var kort i.... det jo ikke sikkert den er tabt (fik min stjålet netop i netto en gang..ikke for at male en hvis herre på væggen)

    SvarSlet