onsdag den 11. marts 2015

Nedlagt


Jeg er i total undtagelsestilstand. Min krop er blevet angrebet af influenza. Ikke bare sådan lidt forkølelse krydret med ondt i ørerne. Ægte fucking influenza. Og jeg er tydeligvis ikke i stand til, at tage det pænt. De første par dage var jeg slet ikke i stand til andet end, at have gåsehud, klapre tænder og svede mig igennem adskillige sæt tøj. Nu er jeg i det mindste begyndt, at være noget der minder om levende. 
Kæft, hvor kommer den slags bare altid ubelejligligt. Har jo for høvled ikke tid. 

Nu vil jeg tilbage under dynen - har en ører/mave/hals/hoved-pine, som skal passes.

9 kommentarer:

  1. God bedring! Jeg lå der i sidste uge. Lige da jeg skulle noget sjovt for første gang i over et halvt år... As per always!

    SvarSlet
  2. GOD BEDRING! Puha for en omgang - jeg håber du er hurtigt ovenpå igen :)

    SvarSlet
  3. Åh, nej. Det er simpelthen det værste i verden. Æv, æv, æv. Rigtig god bedring til dig.

    og ps, billedet er on point!

    SvarSlet
  4. Årh, hvor træls :-( Rigtig god bedring. Snart!

    SvarSlet