tirsdag den 9. september 2014

Nyt inventar. På den ikkeforventede-forærings-what-the-fuck-men-hey-nice-nok-måde.


Så så man lige mig, få et nyt komfur igår. Ret spontant egentlig. Modtog bare en seddel i postkassen i sidste uge, om at mandag d. 8, havde jeg af at være hjemme mellem 12-16. For der ville der blive installeret nyt komfur. Og havde man spørgsmål, kunne man bare ringe til Søren (Who the fuck is Søren?!). Nå ja, og man måtte iøvrigt godt gøre rent bagved det gamle komfur, (haha, som om!). 
Så jeg tænkte bare: "Javel - jamen okay så. Jeg sparer sgu ham Søren for et opkald, og ser jeg hvad der sker mandag". Og så var det jo bare om at vente. Og håbe det ikke var et total grimt et af slagsen, de ville komme og smække op.

Og pludselig var der to håndværkere (med møgbeskidte sko) foran min dør - og med lynets hast, klikkede de det gamle ud af væggen, kørte det nye i stilling, og vinkede farvel. Jeg siger jer, de var ikke inde i lejligheden i ti minutter. 
Så står man der, et lækkert komfur rigere. Som rent faktisk matcher emhætten. Ret fedt egentlig. Og hey, hvornår har jeg sidst haft en ren ovnrude? Det bliver da meget sjovt, at kunne smugkigge på maden, mens man venter, som man kunne i de gode gamle indflytterdage.
Score! 

8 kommentarer:

  1. Lyder som en drøm.. :D
    Jeg har diskuteret mit komfur i mange år med min udlejer og han nægter at gå mig et nye selv om det er gammelt og ikke virker.
    Jeg er mega misundelig.. Ha Ha..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Alt godt kommer, til den der venter, siger de kloge :p Haha. Jeg krydser fingre for, at han giver sig snarest.

      - Anne

      Slet
  2. Jeg kunne ikke lade være med at grine lidt af din overskrift ;) Og også vildt fint, at der lige er kommet lidt stjerner på billedet - det ligner jo næsten et billede fra et ovn-katalog (er 100 på at de findes!). Mad i ovnen er altså også bare hyggeligt, især om vinteren. Gad egentlig godt, at der ville dukke nogen op hjemme hos mig med noget nyt køkken inventar. Eller bare inventar i det hele taget...

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, fedt at du kan lide stjernedrysset - så kan jeg jo altid blive hvidevare-katalog-layoutdesigner, hvis alt andet fejler!
      Og ja, jeg var godt nok heller ikke helt utilfreds, men lidt overrasket over at det skete ud af det blå :D Men det er jo lækkert, med sådan et!

      - Anne

      Slet
  3. Fantastisk! Det er altså ikke det dårligste der kan ske

    SvarSlet
    Svar
    1. Absolut ikke - gratis optimering af køkken rocks.

      - Anne

      Slet