tirsdag den 10. oktober 2017

Pizzakur, tilbudsrov og efterårsvejr.

Så er den første oktober uge gået. Og dermed er det 27. gang, at der er passeret 365 dage for mig.
Tirsdag d. 3. fyldte jeg nemlig år, og min kæreste sørgede for at det blev med manér.
Ugen bød naturligvis også på en masse andet, og billeder fra dagene får I her.


Oktober part 1, gik med at jeg:


.. begravede mig i skøn vin, tosomhed, bearnaise og actionfilm. 

.. fik behandlet tømmermænd på kyndig vis i venindes køkken. 

.. hamstret alt med 5-kroners mærke. 

.. oplevet Ronja Røverdatter i nye klæder med lillesøster E som datevært.

.. besøgt Giveskud Zoo i smukt vejr.

.. kaffehygget i stor stil.

.. Været til madmarked i Kedelhallen. Osteboden er altid et hit. 

.. prist mig lykkelig over sød kæreste, på en rengfuld morgen.

.. forsødet aftenvagterne med Malaco. 


2 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen! Og så en pizzakur oven i hatten - what's not to like? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det' nice, er en heldig loppe tydeligvis! Og tak :D

      - A

      Slet