torsdag den 19. oktober 2017

Hvis jeg gik på Hogwarts..







Ville jeg med garanti:

✨✨✨

..kigge efter Hermione ved enhver anledning.

.. forsøge at sende en skråler til Mugglerland kl. 6 om morgenen til K, bare for at drille. 

.. smugle skarpe sager fra Det Glade Vildsvin og drikke det i den forbudte skov med Weasley-tvillingerne før skolefesterne.

.. gøre det til et mål at udfordre Storsalens selvopfyldende fade med kyllingelår. Så må vi se om Husalferne i køknet kan følge med, eller om de skylder en ingefærøl når de 7 år er omme.

.. håbe Ron Weasley inviterede mig med til juleballet.

.. aldrig blive optaget på Quddich holdet.

.. ville elske Besværgelser og Magiens Historie, og pjække fra Magiske dyrs pasning og pleje, og med garanti græde hysterisk af frygt på hippogrifdag.

.. miste min tryllestav og knække den et par gange om året på Iphone-manér.

.. lave Dobby en sokke-pakkekalender til jul med 24 umatchende af slagsen.

.. elske at lære den der "vand til vin besværgelse" som Jesus lærte, da han gik der. 

✨✨✨

Hvad med dig?

2 kommentarer:

  1. Ha Ha Ha, Elsker dette indlæg.. Kunne være så fedt.. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jeanette - jeg tror også, det ville være fedt!

      - A

      Slet