mandag den 18. september 2017

Endnu et par til samlingen




Jeg har gået og sukker over disse lækre sneakers de sidste måneder, men da jeg har valgt at bruge alle mine lommepenge på at rejse, købe mad og andre unødvendige nødvendigheder. Derfor har jeg ikke haft råd. 
Når jeg står i sådan et dilemma, besøger jeg altid Trendsales. Jeg har flere gange haft held med, at finde fine, lækre og (næsten) nye sneaks til en ganske fair pris derinde. 
Disse smukke liberty-sko sprang mig lige i øjet, og jeg nåede ikke tænke ret mange minutter, før jeg trykkede 'køb'. Det hjælper altid, når der er blomster på skoene og ens kærester står og råber 'Gør det, gør det, gør det!' i baggrunden. 
Jeg sparede næste 1000 kroner, til trods for at de ikke kan være brugt mere end max 2 gange. 
Så er det bare med, at finde en anledning, så jeg kan få dem indviet. 

 - K  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar