mandag den 10. juli 2017

Slik-fest, 2 x tøsedruk og solskins-boller.


En pragtfuld solskinsuge er gået. Hvis man ser bort fra, at karma har sendt et flækket brillestel og en cykelstjælning efter mig (to voksenregninger, man ikke ligefrem efterlyser at få i samme uge, vel?), har den kun budt på gode sager.



Dagene gik med at jeg bla.:


.. blandede 660 gram slik, som min kæreste og jeg delte i selskab med Superwoman. 

.. holdt mandags "vin og 3 liter bag-box vin" med K. Kæft, hvor det dog er ualmindelig hyggeligt hver gang. 

.. udnyttet muligheden for at genbesøge min folkeskole og børnehave pga. sommerferieåbent. Det var simpelthen så skægt at kunne fremvise det til min kæreste og minder væltede ind. 

.. besøgt min mors moster og hendes kone's have og blive inviteret til boller i solskin. 

.. lavet marmelade og pandekager til min kæreste. 

.. været i Blokhus og nydt skulpturparken og stranden i fulde drag. 

.. haft den dejligste tøseaften med favorit barndomsveninde. 

.. endt på spontan Baressohygge.

.. sunget Bieber i kor før kl. 00, på den ucharmerende måde.

.. og fixet de efterfølgende tømmmermænd med denne og en skøn gang frisk luft i Rold skov. 

4 kommentarer:

  1. Man må ikke gå ned på slik-fester ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det når der vist heller aldrig at ske her :p

      - A

      Slet
  2. Hey, var det ikke Wonderwoman I så? og var den god?
    Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var rigtig-rigtig god - enorm flot og en rigtig 'klassisk' superheltefilm, med de rette arketyper, kærlighed, en værdig skurk og naturligvis retfærdighed :D

      - A

      Slet