tirsdag den 18. april 2017

Sætninger jeg (muligvis) bruger lidt for ofte..


"Mon ikke det går?"
Optimist ind til benet eller uduelig doven-Lars - det ved ingen.

"Jeg gør det i morgen"
Min favorit løgn. Bruger den dagligt.

"Så bare en enkel da"
Om det er øl, lakrids, lur eller noget helt andet, er det helt sikkert, at det formentlig også er en løgn. 

"På beløbet, tak!"
Den kender vi vist alle sammen. 

"Det må jeg ikke for min læge"
Hvem kan modsige sig dette? Virker blandet andet med støvsugning, at klø andre på ryggen og at stå tidligt op. 

 - K

2 kommentarer:

  1. sådan nogle har vi vidst alle....
    "5 minutter til" siges om morgnen til ivrig hund... og han vækker mig igen5-15 minutter senere... siger jeg "lige en halv time mere" så får jeg ca. 1/2 time..... og så siger de dyr ikke har tids fornemmelse.

    SvarSlet
  2. Elsker de her lidt kreative indlæg med facts.. <3

    Kender det alt for godt.. :D

    Knus <3

    SvarSlet