onsdag den 15. marts 2017

Vi snakker ferie



Vi finder deals, diskuterer desitinationer, sender sms'er er i væk og er generelt helt oppe over tanken om vores sædvanlige efterårsferie. Vi har begge et par små ferie i ærmet, før det går løs, men alligevel kan vi ikke lade det ligge. 
Måske er det vores nærtstående tysklandstur, som er brænde på bålet eller er det bare foråret. For vi glæder os helt vildt til begge dele. 

Vi er ikke de store eventyre, og sætter mest af alt pris på storbyrejser med lækker mad, seværdigheder og hinandens gode selskab. 

Så jeg tænkte, at der muligvis var nogle af jer, som havde et genialt bud på, hvor sådan et par kaffesøstre burde rejse hen? Hvor plejer I at feriere? 

Tror jeg må se af, at få lukket ned for dagsdrømmeriet for nu - arbejdet kalder om lidt, og jeg sidder som altid stadig i mit nattøj, mens pligterne hober sig op.

 - K

6 kommentarer:

  1. Wien! Kaffens moderskib! Storby og lilleby i ét. Eller Nice. Som kan det samme, Amsterdam! Er også skøn! Og in all time favorit: Berlin.
    KH
    J

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, så mange gode bud - Amsterdam er helt sikkert højt på listen. Det har vi nemlig snakket om i årevis (:

      - K

      Slet
  2. Firenze, hvis I er vilde med is... (ok, hvem er ikke det?!!?), Nice er også et godt bud... og Barcelona er en all time favorite!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, vi er faktisk ikke vilde med is :O .. men mon ikke Firenze har andet at byde på? Barcelona er også virkelig højt på listen, for jeg har nemlig aldrig været der og A vil gerne vise byen frem (:

      - K

      Slet
  3. Wien, Barcelona og Firenze er også bud fra mig. Og selvfølgelig Paris. Til gengæld vil jeg fraråde Milano til sådan en tur. Der er for lidt at opleve.

    SvarSlet
  4. Wien! Helt klart! Min søster og jeg havde den perfekte tur derned sidste år - jeg skrev en del om det på bloggen. :) Der er SÅ hyggeligt, alt det bedste I kender fra Tyskland, rigelige mængder god mad og gode øl. Jeg tror virkelig, at det vil være noget for jer.

    Barcelona er jo også helt fantastisk, men det ved Anne jo. :)

    SvarSlet