søndag den 22. januar 2017

Bekymringer


 - hvorfor har overboen støvsuget i over en time? Troede vi havde lige store lejligheder.
 - og hvorfor kommer han ikke herned og fortsætter?

- hvordan kan tømmermænd blive så meget værre, bare fordi man fylder 30?
 - hvilken film skal jeg stene på min fri-søndag? Lige nu shufler jeg i mellem Happy Endings, Will & Grace og Deadpool. 

 - hvornår kommer min pizza?

 - bliver jeg nogensinde træt af vin?

 - hvordan overlever man, at skulle møde klokken 8 - 4 dage i streg?

 - skal man have rent tøj på, når man skal på kursus? - Hvis ja, hvem kommer så og vasker?

 - hvor mange penge har jeg egentlig stående for i stel? u.o.v.e.s.k.u.e.l.i.g.t.

 - hvem har opfundet ostehaps? og hvorfor har jeg ikke nogen?

- K

3 kommentarer:

  1. Lige i forhold til tømmermændene, så mener jeg, at det er bevist, at de er værst, når man er 29 år. Derefter skulle det begynde at blive bedre igen 😁

    SvarSlet
  2. tror nok at man kan overleve at møde kl 8 i 4 dage... men ikke sikker på det sundt.
    ostehaps er til gengæld meget vigtige... og ost er sundt
    håber din pizza kom og var god

    SvarSlet
  3. Det lyder helt sindssygt, men jeg har formået at møde klokken syv(!) i tre uger nu! Jeg er meget stolt af mig selv. Kan ikke overskue tanken om, at det bliver ved.

    SvarSlet