fredag den 16. december 2016

Jeg føler mig ualmindelig lidt stolt, når..



.. jeg henter 2 liter papvin til mig og Kit klokken 19 om tirsdag aften, og allerede har rødvinstænder fra den første flaske.

.. jeg tror "Aleppo" er en give-away på Instagram, fordi alle poster billeder af ordet. Da jeg så googler "mærket" af nysgerrighed, godt kan se, jeg burde se Nyhederne noget mere.

.. jeg får følgende udmelding fra relativt ny kollega: "Jeg kunne ikke lige huske hvem 'Anne' var, så spurgte lige de andre. Men altså, så sagde de: "Det er hende den høje med knold og briller, der æder konstant - og så kunne jeg jo sagtens huske, at det var dig".

.. jeg falder over ovenstående statusser på facebook i "minder 2008 kategorien". Især den om, at jeg ønskede mig "en høj promille" i julegave.

.. jeg igenigen bliver drillet med, at have taget min cardigan på med vrangen ud.

.. jeg rækker den 15 årige ekspedient, hvad jeg annoncere som et lige beløb og han siger: "Du har givet mig 11 kroner for meget" #Talblind

.. jeg smadrer en af mine kæreste Bing & Grøndahl figure, under ellers ganske rolig støv-aftørring. Fordi det ikké er første gang, det er sket.

2 kommentarer: