søndag den 31. juli 2016

Morgenkvalme & forventninger


Er jeg den eneste, som lider af morgenkvalme? Altså på den permanente måde? Det er sikkert og vist, at hver eneste gang jeg skal tidligt op, kommer kvalmen hamrende ind fra sidelinjen. Sådan var det også idag. Jeg havde sat mit ur til kl 07.30 - det er ikke sket i årevis. Dog var jeg allerede oppe klokken 05.15. Kombinationen af, at gå alt for sent i seng, og være mega bange for at sove over, resulterer ofte i denne situation. Jeg er for meget b-mennesker til at leve. Men idag er der også noget andet, som ulmer i min mave -forventningens glæde. For i dag skal jeg på sommerferie med mine 4 yndlings mennesker. Destitionen hedder Legoland, og selvom det bare er en miniferie kan jeg mærke sommerfuglene vælte rundt. 
Nu må jeg hellere få pakket færdig, og tømt min skraldespand. Der er nemlig kun 13 minutter til afgang.

- K 

6 kommentarer:

  1. Kender det alt for godt, tit er det nerver, forventninger, for mange tanker og angst.
    Men når først man er kommet afsted, så går det bedre.. :D

    Håber du får en skøn mini ferie..
    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var forventningsfuld, spændt og glædede mig - og ferien er dejlig, tak☺️

      - K

      Slet
  2. Ja tidligt op og kvalme døjer jeg også med.
    Lidt koldt vand og en kiks kan hjælpe:-)
    Nyd miniferien i Legoland.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg prøver også altid at redde det med koldt vand - det er sjældent at det hjælper (;

      - K

      Slet
  3. Alt for velkendt desværre - jeg dur ganske enkelt ikke til at stå tidligt op, virkelig træls når hverdagen kalder med 2 børn der skal op og være i skole inden kl 8.00 = op kl 6.00 = kvalme stort set hver morgen... drømmer tit om at være bare en anelse A-menneske som manden, der glad springer ud af sengen, piv frisk de fleste morgener :) :) Lige nu nyder heldigvis jeg at kunne holde ferie = med sove til jeg vågner = ingen kvalme :)

    Håber I får nogle fantastiske dage i Legoland :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Pyyyh, ja. Det er med at nyde ferien så (;

      - K

      Slet