fredag den 5. december 2014

Undskyldninger i indpakning.




Hurra! Hurra for synske Nisser - sgu! 

Ja min Nissemor, vidste åbenbart godt, at mine gamle, tilkalkede Ikea-glas trængte gevaldigt til en udskiftning, for idag fik jeg de fineste, græsgrønne Iittala-glas. Er de ikke flotte? 
Netop de glas, har jeg længe ævlet om, fordi de ville passe ret perfekt til mit mågestels-samling. I hvertfald, hvis jeg nu (udover stellet) også ejede vinglassene, derfra, ikke? Men jeg har jo vinglas, havde jeg sagt til mig selv. Vinglas, som jo ikke fejler noget. Så det ville jo være frås, sådan at få nye, ikke? (*indsæt selv meget fornuftigt, voksen-streng og overbevisende stemme*) Kedeligt, men sandt.

...

Men nu, takket være den snu nisse, har jeg jo en undskyldning, for at udvide den royale samling, med de smukkeste, flaskegrønne vinglas med guldkant.

.. Det er sgu da temmelig skønt, synes I ikke? Synske nisser rocks!


3 kommentarer: