mandag den 15. december 2014

Julegave

Da Langesen proklamerede på bloggen, at det var helt i orden, at købe julegave(r) til sig selv, blev jeg ret glad. 




Jeg havde nemlig lige klikket et par sneaks hjem. Selvom at det var december, og jeg ikke ligefrem havde råd. Men jeg trængte sådan til nye - de gamle Nike Free havde ikke klaret tur nummer 19 i vaskemaskinen. Det var jeg noget ærgerlig over, da de har været de eneste sko, som jeg har brugt over 3 måneder på at splitte ad. De holdt 1,5 år, den slags sker aldrig for mig. Så jeg vidste godt, at der skulle stå Nike på mit næste par også. 
Så da en ven annoncerede, at han havde fundet mine nye sko, håbede jeg lidt det var løgn. Det ville være lidt mere praktisk, hvis jeg kunne vente til januar med, at have kortet oppe af pungen. 
Men sådan blev det ikke - det var kærlighed ved første blik, og jeg kunne ikke modstå. 
Så nu bor de hos mig, og det håber jeg, at de bliver ved med meget meget længe.

5 kommentarer:

  1. De er altså også pæne:) Så glædelig jul:)

    SvarSlet
  2. Ej men de er SÅÅÅ fede! Men sneaks i vaskemaskinen - det er altså strengt forbudt! Tsk ;) :P
    Jeg kan anbefale Jason Markk sneaker cleaner, det er fantastisk og drøjt i brug :) Og det er virkelig et mirakelmiddel. og nej, jeg har ikke fået penge for at skrive det her (GID jeg havde! :-D)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved jeg - havde bare brugt dem til at arbejde i efter de var blevet slidte :)
      Nu må jeg passe godt på dem her!

      - Kit

      Slet
  3. HVOR har du fundet dem? de er udsolgt alle steder :(

    SvarSlet