torsdag den 19. december 2013

20 facts

Vi er blevet tagget på instagram i ’20 facts’-leg - dem tænkte vi, at vi også ville dele med jer. 
Vi valgte at lave 10 facts om de ting vi er ens med, og 10 om de ting der er forskellige for os. 

1. Vores yndlingsslik er skumfiduser, lakrids og marcipanbrød med cognac.
2. Vi er team ’Ron Weasley’ frem for alt. 
3. Vi er nærsynede.
4. Vi vil til enhver tid læse Astrid Lindgren frem for Fifthy Shades of Grey.
5. Vi kan ikke lide karry.
6. Vi samler på børnebøger.
7. Vi arbejder begge som vikarer, i hjemmeplejen, som studiejob. 
8. Ingen af os er sønderligt begejstret for husdyr.
9. Vi er enige om at en rigtig mand, som absolut minimum, er mindst 1,80.
10. Vi har, ifølge familie og venner, den samme telefonstemme. Hvis det ikke var forskellige ordvalg, ville man åbenbart ikke kunne høre forskel. 
11. K har lært har at spise (mild) blåskimmel ost råt, hvorimod A kun spise det ’tilberedt’.
12. Der er knap 10 centimeter til forskel på os i højden.
13. A har lige lært at lappe en cykel, hvorimod K stadig skal have hjælp fra cykelmanden eller far. 
14. I folkeskolen spillede K hovedrollen i skoleteateret, gik luciabrud osv. hvorimod A holdt sig til, at være den der trak tæppet til og fra. 
15. Som barn var A omkring skadestuen et par gange, K har aldrig sat sin fod der. 
16. K samler på RC i både blå og rosa nuancer, A samler kun på det blå. 
17. A sværger til Skammerens Datter, hvor K er mere til Eragon. 
18. K kan bruge oceaner af tid på at være krea med tegneri og maling, hvor A aldrig får sig taget sammen. 
19. A sover altid uden pude, K har til gengæld mindst 2 i brug af gangen. 
20. K afskyer smalltalk, A synes derimod at det er hyggeligt.

9 kommentarer:

  1. I er søde:) Hvis der et team Neville, så er jeg på det! Sammen med min mand på 1,75 og min hund og kat:) Jeg er helt med Astrid - jeg nægter at læse Fifty Shades! Jeg sover med to hovedpuder og en juniordyne (altså under hovedet!)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha - team-Neville lyder nu heller ikke værst (; Jeg har også tit en voksendyne sammen med puderne.. selvom det hvis nok ikke er så sundt. Sover bare så godt sådan. Selvom der er lidt forskelligt på listen, virker det til at vi alle har en svaghed for familie, nostalgi, børn og hyggelig indretning? (;

      - Kit

      Slet
  2. I er søde - skønne punkter! Det med at have samme telefonstemme kender jeg - ingen kunne høre forskel på mig og min mor, selv om ordvalget nok var forskelligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Madame!
      Det er lidt sjovt, for synes ellers ikke vi lyder ens (:

      - Kit

      Slet
  3. Så fedt med børnebogselskere. Det er ikke ferie for mig før jeg har læst lidt i Anne fra Grønnebakken eller ædt en bog i Narniaserien. Glæder mig sådan til mine unger er klar til at dele noget af al den fantastiske litteratur. KH til jer - J

    SvarSlet
    Svar
    1. Børnebøger er og bliver vidunderligt - det er altid dejligt at lukke sådan en op (:
      Kan godt forstå du glæder dig til ungerne er store nok til bøgernes vidunderlige verden!

      - Kit

      Slet
  4. Hvor er i skønne!! Tak for sjov info!!

    Louise Siri

    SvarSlet
  5. Helt vildt hyggeligt. Utroligt så meget i er enige om :)

    SvarSlet