torsdag den 5. januar 2012

Året der gik - status over 2011





Årets mest brugte sætning:
"Det må jeg ikke for min læge"
"Kæft, jeg gider ikke i skole imorgen"
"Jeg ku' godt bruge en øl lige nu"
"Nú skal vi sniffe!"
"Kom her heeeeeen!"
"Jeg vil hellere gnave mine egne håndled over"
"HeHy!"
"Kom lige med kage!"
"Jeg har lyst til at pine dig"

Burde sparkes i skridtet:
Voksne mennesker med kyse (no shit, har set to af slagsen idag)
Værtsparret Coach Elmig (især, da han var med i Dagens Mand, iført rød læderjakke og dame-halstørklæde) og Christiane Schamburg-Müller (bare fordi hun er lækker)
Folk som bruger "oki" og "okey" som en godkendt skrivemåde for OK/Okay.
Lave mænd - føj for satan!
Folk der disser Harry Potter. De fatter tydeligvis ingenting.
Bagmændende bag ideerne til reality tv på dansk fjernsyn.

Årets bedste gave:
Et styks bestået anatomi-eksamen.
Plusgrader i vinter-halvåret.
Alt fra Royal Copenhagen - både det vi har, og det vi ønske os.


Bedste koncert:
Static Show til Århus Took It.
"Det kimer nu til julefest" sunget/grinet af hele vores familie omkring juletræet - vi måtte holde adskillige pauser undervejs.


Værste mad:
Vingummi med røvsmag - en ubehagelig overraskelse, man ikke vil prøve igen.


Burde ikke have overlevet:
Joachim B. Olsen (hans personlighed må i hverfald gerne aflives og erstattes med ny)
WSPA-reklamerne - lider dyret, siger du? Så skyd det.
Joan Ørting's ret til at udgive perverterede bøger med sig selv på forsiden med et "lokkende" blik.
Folk med løsgående hunde.
Ord som "LOL", "flækkeren" og "grineren".

Burde nives hver dag næste år:
Folk med mere Royal Copenhagen i skabene end os (pånær det grimme med noderne, just keep it)
Alle iført rullekrave.
Damer med "smart" korthårsfrisure ink. røde striber og matchende brillestel.
Folk der handler iført cykelhjelm.
Folk der forsøger at føre en seriøs samtale, imens de spiser en banan. Stop. Du ligner en abe, og jeg er derfor ude afstand til at tage dig alvorligt.


Ting som stadig er nice:
Royal Copenhagen.
Ordet "nice"
Madprogrammer.
Harry Potter.
Kaffe, gin og øl.
Rasmus Seebach.
Toast.
Børnebøger.


Spørgsmål vi stadig gerne vil have svar på:
Hvorfor hedder det høretelefoner? Hvad har det dog med telefoner at gøre?
Hvor ligger den insitution, hvor alle Paradise deltagerne importeres fra?
Hvem gider dog købe kopier af mærkevare? Det er afsindigt kikset. Så køb noget anti-kopi-agtigt i Ikea, hvis du ikke gider betale for den ægte vare.
Hvem er det, der stadig ser Robinson?
Og vigtigst af alt: Hvad skal vi dog nu gøre, nu hvor der ikke udkommer mere Harry Potter?!


4 kommentarer:

  1. årh, satans, jeg må indrømme jeg er stor kanditat til spark i skridtet da jeg er fast bruger af 'oki doki' ;)
    og hvem handler iført cykelhjelm!?!?!? - det er jo bare forkert!

    SvarSlet
  2. HAHAHAHA !!!! Fuck, jeg grinte over WSPA kommentaren, jesus hvor er den nice. Jeg er så pissetræt af WSPA og Anima.

    SvarSlet
  3. er så meget med på ideen om, at Joachim B. Olsen, gud hvor jeg hader den mand. Han hidser mig op hver evig eneste gang han åbner munden... nej vent, han behøver faktisk ikke engang at åbne munden!!
    og ang. mr. Potter - ja, jeg har tænkt mig at holde et marathon og når jeg er færdig med det, så starter jeg forfra! you gotta love it!

    SvarSlet
  4. No comments needed. Just <3

    // Rodebutikken

    SvarSlet